هیچ چی سرجاش نیست !
گاهی همه چیز علی الظاهر سرجاشه و هیچ چیز سرجاش نیست و این تازه شروع
خیلی از تصمیمات یا پایانی برای خیلی اتفاقاته. گاهی هلال ماه رو لب های آدم
لحظه ای محو نمیشه و شادترین آدم روی زمین به نظر میرسه اما کسی چه میدونه
آن که میخندد غمش بی انتهاست؟ گاهی وا دادن از عادات قشنگ زندگی میشه
که خودتو بسپاری دست زمان و واسه چند ساعتیم که شده به این روزگار اعتماد
کنی... اصلا گاهی خیلی ساده دلت میگیره و اصلا هم دلت نمیخواد جلوش رو
بگیری چون بهش احتیاج داری!
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت 22:26 توسط نوت نویس
|