گاهی همه چیز علی الظاهر سرجاشه و هیچ چیز سرجاش نیست و این تازه شروع

خیلی از تصمیمات یا پایانی برای خیلی اتفاقاته. گاهی هلال ماه رو لب های آدم

لحظه ای محو نمیشه و شادترین آدم روی زمین به نظر میرسه اما کسی چه میدونه

آن که میخندد غمش بی انتهاست؟ گاهی وا دادن از عادات قشنگ زندگی میشه

که خودتو بسپاری دست زمان و واسه چند ساعتیم که شده به این روزگار اعتماد

کنی... اصلا گاهی خیلی ساده دلت میگیره و اصلا هم دلت نمیخواد جلوش رو

بگیری چون بهش احتیاج داری!