صدای بی تفاوتی ...
صدایم می کنی، فریاد میزنی
از تو دور شده ام
آن قدر فاصله گرفته ام که
حتی از فاصله ای به اندازه بندانگشت
هم صدایت را نمی شنوم
آری
این صدای بی تفاوتی من است
این صدای طولانی شدن سکوت من است
بیشتر فریاد بزن
بیشتر مرا صدابزن
تا صدای بی تفاوتی هایم بلندتر شود
شاید که صدایش را بلندتر بشنوی
+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ ساعت 14:39 توسط نوت نویس
|