عصر جمعه ها همیشه غم غالبه...عصر جمعه همیشه حس بد داره...فرقی نداره کی پیشت هست و تو پیش کیا هستی و کجا باشی.وقتی عصر جمعه میشه انگار تموم غم های عالم رو میریزن تو دلت ومیگن همینه که هست....غروب جمعه دیگه دلت نمیخواد حتی به خودت بقبولونی که زندگی زیباست و از این دست شعارا بدی...عصر جمعه ها همیشه نماد یک بعد از ظهر لعنتی هست که فقط میخواد جلوت جوالان بده و بگه منم هستم و با تموم قدرتش تو رو از پا دربیاره...