غروب جمعه
عصر جمعه ها همیشه غم غالبه...عصر جمعه
همیشه حس بد داره...فرقی نداره کی پیشت هست و تو پیش کیا هستی و کجا باشی.وقتی عصر
جمعه میشه انگار تموم غم های عالم رو میریزن تو دلت ومیگن همینه که هست....غروب
جمعه دیگه دلت نمیخواد حتی به خودت بقبولونی که زندگی زیباست و از این دست شعارا
بدی...عصر جمعه ها همیشه نماد یک بعد از ظهر لعنتی هست که فقط میخواد جلوت جوالان
بده و بگه منم هستم و با تموم قدرتش تو رو از پا دربیاره...
+ نوشته شده در جمعه ششم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 19:40 توسط نوت نویس
|