موسیقی مرگ
وقتی مرگ ذره ذره خودش رو به سر خیابون خونت میرسونه و پرسون پرسون آدرست رو از اهالی محله می پرسه و بالاخره در خونت رو میزنه و تو رو ترس ترسون با خودش میکشونه و آماده بردن میکنه دیگه هیچی نمی تونه جلوش رو بگیره ...موسیقی ملایمی که تمام تنت رو به رقص در میاره و جلو چشمان همگان آدمی رو فرو میریزه به ناگه...چون یک زمین لرزه هشتاد ریشتری ویران میکنه و بازماندگان این غم ویران کننده رو در سوگ میذاره...امروز روز مرگ عمه عزیزم بود...امیدوارم که با خوندن یک فاتحه روحش رو شاد کنید ... مرگ هر کسی تلخ ترین خاطره اون شخص برای اطرافیانش هست...
+ نوشته شده در دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 15:20 توسط نوت نویس
|