احساسی که عمیق به وجود اومد دیگه از بین نمیره حتی با گذشت زمان ، حتی با یک فاصله زیاد  ، حتی با ندیدن...احساس چیزی نیست که دست خود آدمی باشه...گاهی حتی اشکت به خاطر یه دلتنگی کوچیک در میاد و هیچ کس نیست که تو رو آرومت کنه جز همون یک نفری که میتونه و اگر از تو دریغش کنه نابودت میکنه..واحساسات آدمی متغیرترین متغیر روی زمین هست...