بی قید رفتار کردن
یه وقتای از قانون و قاعده و اصل و ملزوماتی از این دست که تو زندگی هست خسته
میشی.دوس داری بی قید رفتار کنی...دوس نداری حتی ذره ای به چی شدن و چی نشدن
اتفاقات دور و برت فکرکنی...دوس داری حتی به یاد بچگی هات کلی بچگی کنی...
+ نوشته شده در جمعه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 16:18 توسط نوت نویس
|